Ronjas målningar

Nu va det verkligen längesen jag la ut något här på vår blogg. Jag har länge både tänkt och lovat andra att börja skriva här igen.

Det här inlägget kommer bli en " liten nystart"  

Detta är min dotter❤️😍 Ronja är nu 4 år och har jouberts syndrom.

Syndromet innebär att en bit av lilla hjärnan saknas, (kopplingen mellan stora och lilla hjärnan) därutav har Ronja problem med bla balansen, motoriken, talet och ögonen.
Min dotter älskar verkligen att hålla på med färg och form ,( vilket ni kan se på bilderna) 😁❤️

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Så istället för att hon ska måla sig själv har
Hon börjat måla tavlor för att hon där kan uttrycka sig mycket i färg samt att träna på motoriken.

Nu säljer hon tavlor och tar gärna upp beställning på vilka färger som önskas. Så här kan de se ut ❤️

 
Ingen är den andra lik ❤️


De pengar hon får in kommer att gå till mer material så hon kan fortsätta att göra det hon älskar. 

Dela gärna inlägget.

Idamaria
2019-08-22 @ 20:15:25

Åå fantastiska tjejer....jag hade ingen aning, och hittade din blogg av en slump...vilka krigare ni är❤❤❤stor kram, ida

Svar: Hej Ida och tack. Ja lite krigigt har de varit och är här. Många tunga år men det gäller att blicka framåt. Kram ❤️😍
Veronica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jouberts syndrom

Mitt barn har Jouberts syndrom

RSS 2.0