En massa bilder

Det är så mycket bilder som jag skulle vilja lägga ut på vår lilla Ronja , här kommer en del som jag gärna vill dela med mig :-) En del av dom har ni säket redan sett i tidigare inlägg.
 
Här tränar Ronja balansen på studsmattan. 
 
 
 
 
 
En av dom gånger Ronja övernattade hos "Josse". Jag får så härliga bilder när hon är där !
 
 
 
Ronja och jag hade haft ett stort bullbak och hon blev rätt trött så hon tyckte väl att det va lämpligt att sätta fötterna på bordet och vila lite... Tokjänta
 
 
Första bilderna som fotograf Yvonne Bill knäppt på Ronja.
Helt underbara bilder. 
 
 
 
Bild från när vi va i Thailand. Linn och Emil va barnvakt medan jag och Per tog en promenad på ön och köpte lite mat. Då passade systrarna på att knäppa lite härliga kort .
 
 
Den här bilden kommer jag så väl ihåg. Det va när vi lämnat av Linn på Arlanda och vi svängde in på Ikea  på vägen hem. Där fick hon en Bulle som efterrätt och det va första gången vi hörde hon säga bulle . Härlig känsla.
 
 
Här va det dax att göra en MR rönken. Det va nog de värsta jag varit med om som det kändes. Att hålla henne i famnen och känna hennes skräck när de sätter masken över henne och att hon sen bara blir tung och somnar. Det va som om hon lämnade oss. Vilken väntan detta va, Våran lilla älskling. 
Tack vare rönken fick vi reda på att Ronja hade jouberts syndrom.
 
 
 
 
 
En nyfödd liten Ronja.
 
 
 
 
Ronjas krockodil har hon slappt taget om , iallafall inne. Men vi har den kvar för att se om den behövs till vintern. Hon går fortfarande inte på egen hand på gräset, men är det slätt på marken kan hon släppa och gå själv. Vi får självklart vara med så hon inte ramlar eftersom den minsta lilla ojämnhet på marken kan få henne ur balans.
 
 
Mina 3 underbara barn. Linn 21 år. Emil 17 år och Lilla Ronja hela 3 år nu.
 
 
 
 
Nästan enda gången hon skrattar när hon låg på mage och vi fick den på bild. Det va ingen favorit då balansen inte hängde med och det va svårt att hålla upp huvudet. Vi fick rådet att ha henne mycket på mage och vi gjorde som vi blev tillsagd ett tag men inte hjälpte väl det, hon ville ju inte ligga på mage. ! Varför skulle hon måsta göra saker hon inte trivdes med. Vi gav tillslut upp och lät henne få ligga på rygg istället. Då kände hon sig tryggare. 
 
 
Det finns så många kort som jag vill dela med mig men det får bli fler inlägg med endast kort på våran trollunge. 
 
 
 
Ännu en bild som Yvonne Bill knäppt
 
 
Här har hon fått baka hos Kerstin. 
 
 
Ronja fick ett målarstativ när hon fyllde 3 år. Vi fångade henne på bild när hon fick till ett hjärta alldeles själv. Vilken grej , och vilken lycka när hon såg att det blev ett <3 
 
 
Lillemmish - mode - inspo
2017-10-09 @ 11:42:36
URL: http://nouw.com/lillemmish

Fina bilder

ha en bra måndag
kramis

kerstin
2017-12-16 @ 11:53:15

världens goaste unge....love




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jouberts syndrom

Mitt barn har Jouberts syndrom

RSS 2.0